19 Şubat 2012 Pazar

Örgü Bolero Etek Takım








yapılışı: 4.5 numara şiş ona uygun ip

etek için 105 ilmek başlayıp 12 sıra düz örgü örüyoruz daha sonra 3 er 3 er topluyoruz ilmekleri sıra sonuna kadar yine düz örgü olarak istediğimiz uzunluğa gelene kadar örüp kemer kısmını yapıyoruz ben iki düz iki ters lastik yaptım ikiye katlayıp içinden diktim o kısmı size kalmış isterseniz düz bitirp kurdele kemer vs gibi aksesuarlarlada kullanabilirsiniz.

bolero içinde 48 ilmek başladım haroşa olarak ördüm 13 diş haroşa ördükten sonra 4221 şeklinde kol oyuntusunu yaptım 11 diş daha haroşa ördükten sonra kestim yanlardan 19 ilmek çıkardım 10 ilmek ördüm döndüm 15 ilmek ördüm döndüm 19 ilmek ördüm tekrar tekrar bu ilemi yaparak kol oyuntusu kadar ördüm kestim omuzları ve yakayı diktim bu kadar 2 yaş için tam oldu

0 yorum:

Yorum Gönder