4 Mayıs 2011 Çarşamba

Deniz Dalgası Lifin Açıklaması Geldiiiii


160 165 tane çok sık olmucak şekilde zincir çekiyoruz
en son çektiğimiz zincirin içine fıstık yapıyoruz aralarında birer zincir bırakarak dokuz tane fıstık yapıyoruz
hepsini tek seferde topluyoruz
bir örümcek yapıp en son fıstığı yaptığımız zincire batıyoruzaynı işlemi tekrar ederek dokuz tane çiçek yapıyoruz ve ikinci renge geçiyoruz
aralarda çektiğimiz zincirlere batarak dört tane fıstık yapıyoruz yine hepsini tek seferde topluyoruz
bir örümcek yapıp en son fıstığı yaptığımız yere batıyoruz yine ve dört zincir çekip bir sonraki zincire batıyoruz
yine aynı şekilde zincirlerde fıstık topluyoruz yalnız bir ayrıntı tığla gösterdiğim yere batmıyoruz yani toplamda yedi fıstığımız olucak bu sefer

bu şekilde devam ederek ikinci sırayıda bitiriyoruz
bir veya iki zincirle yukarı çıkıyoruz alt sıraga çektiğimizdört zincirin içine fısktık yapıp topuyoruz yine aralarına birer zincir çekerek yedi fıstık yapıyoruz bu sefer her yaptığımız fıstığı topluyoruz
en son yaptığımız fıstığı alt sıradaki fıstıkların toplama yerine batıyoruz resimden anlaşılır zannediyorum.üçüncü sırayıda bu şekilde tamamlıyoruz
sıra üçüncü renkte bu isteğe bağlı tabi istenirse iki renklide yapılabilir sonuçta yapılacak işlem aynı bunuda ikinci renge geçtimiz gibi yapıyoruz

ve en son kenar oyası onuda yine aralarına birer zincir çekerek altı fıstık yapıyoruz yalnız tek fark yaptığımız fıstıkların toplanma yerine üç zincirden pirpirik yapıyoruz
kolay gelsin hanımlaaar

4 yorum:

  1. canımm emeklerine sağlık sayende çokk güzel bi lifimiz oldu.lifin ismi deniz dalgasıymış yeni öğrendim bende sıra dağlar takmıştım ismini o zaman göbek adı sıradağlar olsun:))))))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel açıklamışsınız, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. tabi olsun yurdagül abla adı sıradağlar zaten deniz dalgasınıda ben taktım esas adını bilmiyorum bende

    YanıtlaSil
  4. Ayy çok zevkli örülüyo :) teşekkürler

    YanıtlaSil